برد پرگل پرسپولیس مقابل تیم ملی جوانان تاریخ و ساعت بازی استقلال و فولاد در لیگ برتر | جنگ صدر و قعر موج دستگیری‌ها در فوتبال| ازفعالان رسانه‌ای تا مدیران فوتبالی آلوز در تیررس پرسپولیس اورونوف از ایران رفت! متهمان پرونده فساد در فوتبال ایران به دادگاه رفتند جهانبخش: دوست دارم در یکی از لیگ‌های خوب اروپا بازی کنم نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و کالیاری| برد قاطع در سن سیرو واکنش فدراسیون به فساد بزرگ در لیگ برتر نتیجه بازی پرسپولیس و هوادار+ ویدیو گل‌ها(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| آقایی آل کثیر ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و هوادار(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل دوم پرسپولیس به هوادار با دبل آل کثیر | عیسی فرصت‌سوزی‌ها را جبران کرد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و مس رفسنجان (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تقابل نویدکیا و سپاهان برنده نداشت مدیرعامل سابق استقلال در خواب زمستانی! تعیین پاداش قهرمانی استقلال ترکیب پرسپولیس برای مسابقه با هوادار اعلام شد | بازگشت عالیشاه به ترکیب اصلی جریمه نقدی استقلال و محرومیت هاشمی‌نسب و حامدی‌فر + عکس پخش زنده بازی هوادار و پرسپولیس در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی مس رفسنجان و سپاهان در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

برگزاری هفتمین دوره مسابقات شنا جام ولایت در ۲۷ و ۲۸ آبان ماه در مشهد

  • کد خبر: ۱۹۱۸۷۸
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱
برگزاری هفتمین دوره مسابقات شنا جام ولایت در ۲۷ و ۲۸ آبان ماه در مشهد
رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو خراسان رضوی از برگزاری هفتمین دوره مسابقات شنا جام ولایت در ۲۷ و ۲۸ آبان ماه در مشهد خبر داد.

حسین گرایلی در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص وضعیت هیات شنا، شیرجه و واترپلو خراسان رضوی گفت: در ۲۷ و ۲۸ آبان هفتمین دوره مسابقات کشوری جام ولایت را در پیش خواهیم داشت که انتخابی تیم ملی نیز محسوب می‌شود. این مسابقات در ۲ بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در پایان هفته جاری نخستین دور مسابقات لیگ برتر شنای استان را برگزار خواهیم کرد. هفته آتی، جشنواره شنا را در پیش خواهیم داشت که در رده‌های سنی زیر ۸ سال، ۹ تا ۱۷ سال برگزار خواهد شد.

رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو خراسان رضوی تصریح کرد: در ۳ آذر ماه مسابقات کشوری زیر ۱۰ سال در بخش دختران را خواهیم داشت. همچنین در آذر ماه لیگ برتر شنا نیز استارت خواهد خورد که خراسان رضوی قطعا یک نماینده در این مسابقات خواهد داشت.

گرایلی گفت: هنوز نام تیم شرکت‌کننده از خراسان رضوی در لیگ برتر شنا مشخص نشده است. تیم سرزمین موج‌های آبی به دلایل مالی امسال در لیگ برتر حضور پیدا نمی‌کند، اما چهار تا پنج گزینه داریم که قطعا به عنوان مدعی در لیگ برتر حاضر خواهند شد و تیم خراسان رضوی قطعا روی سکو خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین برگزاری کلاس‌های مربیگری هیات را در برنامه داریم. در حال حاضر یک دوره کلاس مربیگری ویژه بانوان در نیشابور در حال برگزاری است. هفته آینده دو کلاس مربیگری در بخش آقایان نیز خواهیم داشت. همچنین قرار است پس از ۱۰ سال کلاس مربیگری درجه ۲ برای آقایان و بانوان را در آذر ماه برگزار کنیم.

رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو خراسان رضوی در خصوص وضعیت ملی‌پوشان خراسانی عنوان کرد: در حال حاضر ابوالفضل سام را از خراسان رضوی در تیم ملی بزرگسالان داریم که احتمالا رکورد ورودی مسابقات جهانی را هم کسب کرده و امیدواریم بتواند در مسابقات جهانی نیز شرکت کند.

گرایلی در خصوص وضعیت استعدادیابی هیات در فصل تابستان اظهار کرد: استعدادیابی خوبی در فصل تابستان داشتیم. برای رده سنی زیر ۱۰ سال نیرو‌های خوبی جذب کرده‌ایم که امیدواریم بتوانیم از آنان در رده‌های سنی بالاتر نیز استفاده کنیم. امیدواریم با برنامه‌های استعدادیابی خود در فصل تابستان در سال‌های پیش رو شرایط خوبی برای ورزشکاران خود داشته باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->